13.05.12

Mother's day..

.. heute hatte ich einen tollen entspannenden Muttertag! Es fing schon so schön an... ich hatte "Ausschlaftag" und bin tatsächlich bis 10.30 im Bett geräkelt bis eine frische Brötchenduft mich dann aus den Bett holte. Tolle Frühstück war fertig, meine Mäuse hatten kleine Geschenkchen gebastelt. Küche war aufgeräumt und alles herrlich. Dann waren wir in Garten und haben bisschen was gepflanzt, Unkraut entfernt, Gartenmöbel umgestellt, gegrillt.. Wetter war gut, war zwar nicht sehr warm aber Sonne war ganzen Tag da. 

.. tänään minulla oli ihanan rentouttava äitienpäivä! Alkoi jo todella ihanasti.. sain nukkua pitkään ja todellakin venyttelin sängyssä puli yhteentoista saakka. Kunnes tuoreiden sämpylöiden tuoksu sai minut sitten nousemaan. Ihana aamiainen oli valmis, lapset olivat askarrelleet pineiä lahjoja. Keittiö oli siivottu.  Sitten vietettiin päivä puutarhassa, istuttelin vähän uusi akasveja, rikkaruohojen kitkentää, puutarhatuolien ja pöytien uudelleen sijoittelua, grillausta... ilma oli tosi kiva. Ei kylläkään hirveän lämmin mutta aurinko paistoi koko päivän.

Muttertagsrose..

Äitienpäiväruusu..





Eingang zu Garten..
takapihan sisäänkäynti..

Lecker!!! (und Kalorienarm!)
Nammskis! (eikä paljon kaloreita!)

Kirschbaum ist schon sehr weit und es sind so viele noch grüne Kirschen da...
Kirsikkapuu taitaa tuoda tänä kesänä paljon kirsikoita.. 

Ich hoffe Eure Tag war auch schön und entspannt.
Toivottavasti teidänkin päivänne oli ihana.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen